2.24.2013

Hej, eller nåt

 bilderna är från min instagram (kapitulerar)

Jag vet inte alls vad jag ska skriva i första inlägget på nya bloggar.. Jag heter Amanda och jag är 14 år. Jag älskar musik, vem gör inte liksom? Broder Daniel, Håkan Hellström, Kent, Ulrik Munther, Markus Krunegård, Säkert!, Linnea Henriksson, Melissa Horn osv.. Finns mycket!
Jag fotar också, har inte blivit så mycket nu på ett tag pga mitt mående, men jag hoppas att jag kan ta upp det snart igen.

Jag har haft många bloggar förut, senaste var vindstilla.blogg.se, men jag tog bort den för ett par månader sen för att jag mådde väldigt dåligt.
Jag har en depression, f.d ätstörning (har lite tankar kvar, men beteendet är borta) och ett självskadebeteende.  

Jag tror att jag kommer skriva om lite allt möjligt här. Vi får se vart det leder helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar