5.31.2013

Vodka and gin, I hate everything

Den här veckan har varit okej skolmässigt så det känns ju bra. Det är varmt ute och som så många gånger förut gömmer jag mig istället på mitt rum. Bra där. Vi skyller på att jag har för ont i benen för att orka på härifrån, haha.
Om mindre än två veckor är det sommarlov och det känns så skönt trots att jag inte riktigt vill börja nian till hösten, det kanske ändras under sommaren? Vem vet.

Min kropp är konstig, jag äter och äter och ändå är jag hungrig nästan jämt. Det är jobbigt och jag förstår inte varför.. Jag menar, jag tycker att jag har ätit som jag ska väldigt länge. Fattar inte alls, men jag ska väl inte klaga.

Ikväll ska jag fortsätta skriva på ett brev och plugga lite och imorgon hoppas jag på att få träffa bästa Jagoda. På söndag ska jag packa och städa rummet.
Fullspäckat schema? Nä, men jag kommer nog inte ens orka göra hälften av vad jag egentligen borde. Ta dig samman Amanda..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar