6.11.2013

Gammalt jävla skit

Gamla tankar, gamla känslor, gamla bilder, gammalt gammalt hela tiden. Jämt.
Inget nytt här inte, nej nej. Det går inte för sig!
Jag är trött både fysiskt och psykiskt men snart är det sommarlov och det ska ju bli bra. Kan inte må dåligt nu, den här sommaren kan inte bli som förra. Helvete. Låt mig må någorlunda iallafall!? Nej okej.

DET FINNS ALLTID NÅGOT ÄKTA ATT HÅLLA FAST VID

Imorgon ska jag till skolan i fem timmar innan jag går på DBT. Jag har ingen lust att prata med min terapeut just nu, det är för jobbigt att prata. Att försöka förklara sådant jag knappt förstår mig på själv är ännu jobbigare. Besvärligt och hemskt.
Jag fattar ju inte? Jag förstår ingenting, inte ett dugg. Har ingen aning. INGENTING. Skit skit skit skit skitliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar