6.24.2013

När jag höll dig höll jag hela världen med, snälla skratta inte

3/7-2012 i Kullavik, jag var glad här, trots att ätstörningen bröt ner mig och självskadebeteendet tog över (alltså usch, så jag ser ut egentligen)
Jag vill må bra nu. Jag måste göra något annat än att sitta på mitt rum hela tiden, jag hatar att sitta här. Det luktar sorg och depression. Självhat.
Men vad ska man göra när ca alla ens vänner antingen bor i andra städer/länder? Jag har ingen aning om hur man skaffar vänner i närheten.
Behöver närhet, mänsklig värme. En kram kanske. Någon som är villig att komma hit och ge mig en eller två?

Min kropp är trött och jag blir trött psykiskt pga att min kropp är trött och då blir jag ännu tröttare och så är det igång igen. Konstant huvudvärk, slö och seg, orkar inte prata, orkar knappt gå upp ur sängen utan att det känns som att jag kommer falla ihop.
Det känns som att jag varit i svält i flera dagar, vilket jag inte har. Jag äter ju, varför blir det såhär? Jag är så frustrerad och förvirrad på livet. Vill att detta går över nu. NU.

2 kommentarer:

  1. blåmesen du senast såg...typ26 juni 2013 kl. 15:12

    min vän du är vacker, du är jätte fin för att du är du. snälla acceptera dig själv och älska dig själv för det är du värd, tusen gånger om. och nej, det är inte enkelt att trivas med sig själv, vare sig det gäller att trivas med sin kropp, sina känslor osv osv. jag vet, senaste månaderna har varit så otroligt jobbiga för mig, och det är bara nu senast som jag verkligen fått in i min skalle att jag förtjänar att vara lycklig. det gör ont, det tar tid, men jag vet att det kommer vara värt det.

    ge inte upp. fan heller ge inte upp.

    SvaraRadera