6.08.2013

Rom #2

 Sankt peterskyrkan, otroligt stor men fullt med folk överallt. Vi stod i kö lite för länge och jag tröttnade rätt snabbt på det. Köer är inte riktigt min grej.

 Jag satt i spanska trappan och undrade hur många foton jag blev med på med tanke på att alla stod med en kamera eller mobil i högsta hugg.

 
På onsdagen var vi på colosseum och det var helt fantastiskt stort. Hur orkade man ens bygga något så mäktigt? Konstigt det där.. Jag gjorde iallafall som alla andra och tog ett kort på mig själv där inne.

Jag hade kortärmat nästan varje dag och jag kände mig någorlunda NORMAL. Det var rätt skönt, men jag fick ju självklart stå ut med en massa blickar och konstiga kommentarer då och då.
Jag överlevde även fast det var lite obekvämt ibland. Jag kunde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar