3.10.2013

We look so good together

 instagram: kapitulerar

Mitt mående går upp och ned och jag har inte orkat så mycket de senaste två dagarna. Jag har ångest över att det är söndag vilket innebär skola imorgon. JAG VILL INTE.
Jag är ledsen, glad, ångestfylld, självmordsbenägen (till och från), ensam, dålig och så jävla förvirrad. Och just nu insåg jag att jag borde plugga. Har prov på tisdag, tror inte jag är på den lektionen men.. jag borde väl plugga iallafall. Jag orkar inte, kan liksom inte.

2 kommentarer:

  1. Åh, Amanda.. Jag vill skriva något som får dig att tänka om eller att kanske få dig att må lite, lite bättre. Men jag tror inte att vad jag än skriver kommer ändra något, Tyvärr. Men kämpa på, du behöver bara hitta viljan (Vilket kan var hur jävla svårt som helst ibland).

    SvaraRadera
  2. Du är så vacker. Jag älskar dig.

    SvaraRadera