7.20.2013

Varje gång du möter min blick så vet jag vem jag är

Gråter du, Amanda? Hur kan du vara så svag? Patetisk är du, så töntig. Orkar du resa på dig när jag gång på gång knuffar ner dig igen? Självklart inte, din svaga idiot. Tro aldrig att du är något, för du är ingen. INGEN. Ingen. Ingen. Jag tar över dig, vare sig du vill det eller inte för jag är starkare än dig.
Det finns ingen som är så svag och vek som du, du tar hem förstapriset. Grattis!
Jag är depression och jag har mycket mer att säga till om än vad du har, för du är ingen, Amanda.
Inte ett jävla skit är du. 

Men jag är allt.

2 kommentarer:

  1. depressionen är inte allt Amanda.
    DU är allt Amanda, du är viktigast av allt
    även om det är svårt att tro på <3

    SvaraRadera
  2. Älskling, du är absolut inte svag. Du är stark. Du är fortfarande här, det är starkt. Låt inte de där jävla tankarna ta över. Det är de som är svaga. Klarar sig inte själva, måste trycka ner någon annan för att känna sig bättre. Ge inte upp, snälla. Du är så himla bra, du klarar detta. Jag älskar dig, och du vet att jag finns här om du vill prata. ♥

    SvaraRadera