8.31.2013

Brustna hjärtans höst

Sitter i sängen med benen i kors. Tittar på videor från Håkan i sundsvall och gråter.
Jag var i stockholm idag, eller utanför stockholm iallafall. Men vi kan låtsas att det var inne i själva stan.
Det är kallt ute och det regnar, har regnat hela dagen. I vanliga fall tycker jag om regn, men det är då jag sitter inne. Nu var jag ute och då var det inte mysigt längre, bara kallt och blött. Blött och kallt.

Skulle ha träffat Jagoda idag men det blev inte så, något kom i vägen. Sjukdomar och dåligt psyke tror jag det var.

Se på mig nu, vad tycker du? Ensam är stark, vilket jävla skitsnack

Igår satt jag upp på hästryggen igen, det kändes bra. Red ut med mamma och en gammal klasskompis. Tre hästar med olika temperament, tolv hovar som slår i marken, vinden som fångar tag i håret och löven som singlar ner mot marken.
Det är höst nu.

Det är så tråkigt och trist utan dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar