8.16.2013

The world is ugly but you're beautiful to me

I kissed the scars on her skin, I still think you're beautiful and I don't ever want to lose my best friend
(She's mine, you stay away from her it's not her time) 

Du är stark, Jagoda, även om du vägrar inse det. Du kommer bli fri från allt som heter psykiatri och sjukdomar. DU KOMMER BLI KVITT DINA HJÄRNSPÖKEN. Jag tror på dig, har alltid gjort och kommer fortsätta göra.
Du får inte ge upp, du får inte dö. Jag behöver dig och det vet du mycket väl, för jag har sagt det så många gånger nu. JAG BEHÖVER DIG och jag gör i princip vad som helst för att få dig att må bättre, även om det skulle betyda att åka buss två timmar mitt i natten så skulle jag göra det (kanske inte var bästa exemplet men du förstår). Jag älskar dig helt obeskrivligt mycket, sådär mycket så det kan göra ont ibland.

Om du dör så dör jag med. Tar du livet av dig så hjälper du liksom mig att ta livet av mig själv.
Och vi ska ju klara det här, det har du sagt själv många många gånger. Tillsammans. Vi klarar det, vi måste klara det.
Kocham Cię. ♥

Darling, you'll be okay <- J, klicka på länken (inte klar med den än men det är ett litet nånting till dig iallafall)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar