8.23.2013

Himlen är tung av sorg

 
Skolan har börjat, har tagit mig dit fyra av fem dagar. Ångestnivån är jävligt hög men jag har äntligen fått atarax utskrivet. Frågan är om den hjälper.
Men vad spelar det för jävla roll? Mitt hjärta kanske slutar slå men filmen börjar om ändå.

Jag mår dåligt, som om det vore en nyhet.
"Det blir bättre, gumman" Nej, mamma.. Det blir det inte. Jag dör. Låt mig vara.
Jag är helt slutkörd. Skolan tar upp all energi även om vi knappt har gjort någonting den här veckan. Hur ska jag klara av resten av skolåret? HUR FAN SKA JAG KLARA DET HÄR!?
Det river i mig, jag tror jag blöder. Djävulen inuti mig har vassa klor. Det gör bara ont.

Are you scared, honey? Are you scared of me?

Det tär på krafterna att vilja dö. Det har jag lärt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar