9.11.2013

Jag försöker men jag förlorar varje gång

Borde göra nåt vettigt, nåt bra. Nåt produktivt. Sitter istället i min säng, tittar på serie efter serie och kanske gör en och en annan läxa då och då.
Måste ut ur mitt rum, säger alla. Ut. UT. Men vad ska jag göra där ute då? Ingen vet.

Måste köpa en tändare inom kort, såg en på ica häromdagen.
Det var en katt på den, så den är ju perfekt för mig.

Jag vill inte gå till skolan mer, det är bara för mycket där. För mycket idiotiska människor och ångest.
Kaos.

På fredag ska jag rida ut med mamma igen, efter mitt läkarsamtal.
På lördag ska jag till Uppsala och se Ulrik. Det var så galet länge sedan sist och jag har då inte varit något vidare munter på senaste tiden. Det blir nog bra, han är gosig.

i'm so glad i found you

1 kommentar:

  1. åh Ulrik är så fin
    och du är också fin Amanda, massa styrkekramar <3

    SvaraRadera